Ralf - 2008-01-11 15:28:14

KAMIENIOŁOMY - troche niebezpieczna okolica zważywszy na sporą ilość urwisk i głębokich przepaści. Normalnie można tu spotkać zwykłych górników. Czasami można się jednak natknąć na trole i scraby.

GÓRY PRZEPASTNE - coś w stylu Himalaii. Biało, zimno i wysokie, skaliste góry. Należy uważać szczególnie na Yeti, bo w takim śniegu trudno je dostrzec z daleka. Spotyka się też mamuty i behemoty, choć bardzo rzadko.

LAS- zwykły, pospolity las. Często można tu spotkać wilki i niekiedy raptory, które są zwinne i silne.

WIELKA RWĄCA RZEKA - największa i najbardziej rwąca rzeka w słonecznej dolinie. W godzinach szczytu roi się tu od niedźwiedzi polujących na ryby.

SCRABANIA - świątynia scrabów. Okropnie niebezpieczne miejsce. Scraby są bardzo szybkie. Tylko wyborowemu sprinterowi może udać się im uciec. Lepiej bez potrzeby tu nie zaglądać.

SLIGOWSKIE LASY - tej nazwy nie wymyślono bez powodu. Często można spotkać tu sliga. Jeśli jest slig, to jest też (choć nie musi) slog. Lepiej zachować tu szczególną ostrożność.

LUDZKIE OSADY - to miejsca gdzie często koczują ludzie. Bywają tu senor bykosy i także ich przywódcy - minotaury.

JASKINIE CIEMNOŚCI - ciemne i chłodne jaskinie. Przed wejściem lepiej wrzucic tu kilka kamieni, bo jaskinia może być zamieszkała przez niedźwiedzia.

FABRYKA PIWA 'SoulStorm & Co.' - miejscowa fabryka piwa. Rezydują tu ludzie biznesu - Glukkonowie. Ci pozbawieni rąk, urodzeni szefowie, nigdy nie rozstają się ze sligami.

KOPALNIA KOŚCI 'SoulStorm Mining & Co.' - kopalnia kości należąca do 'SoulStorm & Co'. Występują tu sligi, slogi i flying sligi.

PARAMONIA - świątynia paramitów. Pojedynczy paramit nie jest agresywny. Gorzej z gromadą. Mudokonowie nie bez powodu mawiali: 'One can be fun, two - you better run!'.

GORZELNIA - miejscowa fabryka wódki 'Platon'. Nie ma tu nic ciekawego, prócz wódki..

RUPTURE FARMS - fabryka, a właściwie ruiny fabryki żywności. Kręci się tu sporo złomiarzy. Ale nie ma tu nic specjalnie ciekawego. Miejscowi twierdzą, że w gruzie zasypany jest karabin kwasowy sligów, ale dotąd nikomu nie chciało się przerzucać tych ton gruzu. Może to i prawda.

VYKKERS FOOD - fabryka żywności powstała za zniszczoną Rupture. Zarządzają nią Vykkersi, którzy zdecydowali sie na współpracę z ludźmi ze względu na ich małe, krótkie ręce. Wiele ich wyrobów mozna znaleźć w sklepach.

STOCKYARDS - stare, opuszczone, ciemne miejsca. Niegdyś należały do zarządzanej przez Glukkonów Rupture Farms. W czasach świetności Rupture przetrzymywane tu byłu zwierzęta (paramity, scraby) przeznaczone do produkcji żywności. Vykkersi w odróżnieniu od Glukkonów nie mordują masowo zwierząt.

FEECO DEPOT EX. - firma transportowa. Należała do Glukkonów, ale została przejęta przez Vykkersów po upadku Rupture Farms. Do transportu używa zaprzęgów konnych i prymitywnych, parowych, podwieszanych pociągów.

KUŹNIA - miejsce gdzie wykuwane są bronie. Pracuje tu kowal Harad. Można się od niego sporo nauczyć.

WIOSKA WARIATÓW - wioska do której trafiają ludzie zainfekowani groźnym wirusem głupoty. Choroba ta zwana jest delikwentyzmem. Objawami są natręctwa słowne ('bala!', 'uga buga', itd.), zanik umiejętności pisania i czytania, itd. Należy tutaj wchodzić w specjalnym ubraniu ochronnym

FORREST LAB - ściśle tajne labolatorium zlokalizowane na zupełnym odludziu. Prowadzone są tam rozmaite badania. To dzięki pracy tego labolatorium wynaleziono podwieszany pociąg parowy oraz piwo 'SoulStorm', w skład którego wchodzą kości mudokonów i inne dziwne składniki.

RESTRICTED AREA - miejsce tajnych spotkań miejscowych szajek przestępczych. Normalnie niewiele się tu dzieje, ale po zmroku chodząc po tej okolicy lepiej jest mieć przy sobie broń. Bywa tu niezwykle niebezpiecznie.

PORT - miejscowy port. Nie ma tu nic, co przykuło by uwagę (pomijając fakt, iż jest to drugie miejsce spotkań przestępczych szajek). Można okraść, lub ukraść jakiś statek, ale po dokonaniu tegoż czynu lepiej się tu już nie pokazywać. Więc czy warto?

LĄDOWISKO STEROWCÓW - jak sama nazwa wskazuje, miejsce to jest przeznaczone do lądowania i cumowania sterowców. Stąd raczej nic nie ukradniemy, bo sterowców pilnuje zgraja napakowanych strażników.

PRACOWNIA ALCHEMICZNA - miejsce gdzie można kupować mikstury i uczyć się alchemii. Warto posiaść tę wiedzę, ponieważ może ona się przydać na przyszłość.


więcej lokacji wkrótce.

MALWIN - 2008-01-11 15:30:57

Świetne opisy. Doskonały pomysł. Mniej więcej wiemy, co ciekawego jest w Dolinie.

Guber - 2008-01-11 15:33:09

Bardzo dobry pomysł Wszystko jasne

Ralf - 2008-01-11 15:42:50

Właśnie robiłem przegląd 'Encyklopedii...' i wpadłem na taki pomysł. Najpierw omówiłem to z Malwinem. I napisałem. Więcej lokacji dopisze później. Ale ciesze się, że moje opisy wam się podobają.

Guber - 2008-01-11 15:54:18

Bardzo Sie podobają Oj Bardzo

Ralf - 2008-01-11 21:10:22

W najbliższym czasie jeszcze dopisze. Narazie nie mam czasu. Jutro jeszcze podziałam.

Guber - 2008-01-11 21:20:02

no jutro Malwin-a nie Będzie. Będzie trzeba sobie radzić jakoś

A Malwin Dobrych i szczęśliwych spędzenia Feri

MALWIN - 2008-01-11 21:49:16

Ja dopiero w poniedziałek się usuwam. Tak łatwo się mnie nie pozbędziecie. A przy okazji dzięki za życzenia Guber. Nawzajem.

Guber - 2008-01-11 22:36:42

Aha.
Dzięki Widzisz tylko ja pamiętałem

Ralf - 2008-01-11 22:51:18

Równierz życze malwinowi zaje***tych ferii. I nikt sie ciebie nie chce pozbyć. Chyba, że Guber...

Guber - 2008-01-11 23:32:20

Co zaś ja ,a ty dopiero teraz se przypomniałeś o życzeniach

Patriusz - 2008-01-12 09:49:55

no opisy i pomysł bardzo dobry.

Ralf - 2008-01-12 10:18:54

Guber napisał:

a ty dopiero teraz se przypomniałeś o życzeniach

No widzisz. Ale chociaż sobie przypomniałem wogóle.

Guber - 2008-01-12 19:58:58

Dzięki Komu co co co

Ralf - 2008-01-12 20:05:58

Poprostu jak wszyscy to wszyscy. Rozumiesz?

Guber - 2008-01-12 20:16:18

niee Bo ja ci przypomniałem o życzeniach a Biedroń Pał* nie pamięta

Ralf - 2008-01-12 22:11:13

On niczego nie pamięta. On już jest tak zaprogramowany.

Guber - 2008-01-12 22:14:30

Nom On jest Tak zaprogramowany przez babcię

Ralf - 2008-01-13 09:37:40

Może i tak. Ale nie zaczynajmy jush tych gadek, prosze.

Guber - 2008-01-13 11:00:32

Dobra koniec Tego Koniec pisania w tym temacie

Ralf - 2008-01-13 19:24:23

No to bez potrzeby nie piszmy tu postów, ale niech malwin nie zamyka tematu, bo chcę dodawać lokacje. A po zamknięciu tematu nie będe mógł edytować postów.

Guber - 2008-01-13 20:28:18

No raczej nie będziesz mógł

Ralf - 2008-01-14 18:12:02

I dlatego nie zamykajmy tego tematu. Jeszcze mam pomysł na kilka ciekawych lokacji.

Guber - 2008-01-14 18:14:24

Czekam z niecierpliwością Na kolejne twoje Pomysły

Ralf - 2008-01-14 18:51:56

Dodałem właśnie 4 kolejne lokacje. Jak mi jeszcze coś wpadnie do głowy to jeszcze dodam jakieś lokacje.

Guber - 2008-01-14 21:08:30

Ok. Spox;]. Oczekuję dalej heh

Ralf - 2008-01-15 15:07:52

Narazie jeszcze nic mi nie przychodzi do głowy.

*A ten zasrany toto-lotek mnie jush wkur**ił na maksa!!!!!

Guber - 2008-01-16 19:24:36

Szkoda Zwiększ sobie Kartę pamięci. Będziesz pamiętać wszystko co o RPG gadaliśmy

Ralf - 2008-01-17 11:02:02

Jak dotąd pamięć mnie nie zawodzi. Pamiętam cośmy gadali. Masz prawo zachować milczenie i wszystko co powiesz może być użyte przeciw tobie.

Guber - 2008-01-17 12:36:15

Aha. To o czym żeśmy gadali ??
Ja mam Prawo do Adwokata Bez niego nic nie powiem.
Moim Adwokatem Jest Malwin.

www.playrohan.pun.pl www.jpnpride.pun.pl www.radiowalenczow.pun.pl www.wrestling-rulez.pun.pl www.elite-xworld.pun.pl