Tutaj zamieszczam rasy inteligentne budujące swoje cywilizację w świecie RPG.
LUDZIE
Opis- Najpopularniejsza i najpospolitsza rasa. Mają oni w rękach ogromną potęgę. Potrafią się posługiwać magią bardzo skutecznie. Tworzą skupiska i królestwa. Różny stosunek do innych ras. Największą siłą ludzi jest ich liczebność. Mimo, że często toczą walki miedzy sobą, gdy chodzi o inne rasy, potrafią uderzyć wspólną siła. Władają dość dobrą technologią. Potrafią oswajać niektóre zwierzęta. Większość ludzi wierzy w jakiś bogów.
ELFY
Opis- Bardzo rzadka rasa mieszkająca w lasach. Są oni mistrzami łuków i dość dobrze władają magią. Elfów zostało już bardzo niewiele. Większość mieszka w swoich siedzibach i tam zdobywa mądrość. Rzadko pokazują się wśród ludzi. Potrafią tworzyć przedmioty o ogromnej sile. Mają doskonały kontakt z naturą, do której się modlą. Potrafią oswajać niemal każde istoty.
KRASNOLUDY
Opis- Wojownicza rasa, posiadająca znacznie większą liczebność niż elfy, ale mniejszą niż ludzie. Są bardzo zaawansowani technologicznie. To, że krasnoludy lubią podziemia to tylko bajka. Tak naprawdę, to uwielbiają stawiać wielkie, monumentalne budynki. Ludzie od zawsze zazdrościli krasnoludom ich siły i wiedzy, więc to z nimi najczęściej toczą swoje wojny. Krasnoludy często wchodzą w sojusze z glukonami i razem budują potężne fabryki.
GLUKONI
Opis- Rasa chodząca na rękach. Są chytrzy i inteligentni, ale dość ehm... Interesowni. Wszystko przeliczają na pieniądze. Budują ogromne fabryki i zarządzają sligami. Przez mizerną budowę swojego ciała są całkowicie bezbronni. Do walki używają głównie najemników, sligów i oswojonych stworzeń. Razem z krasnoludami potrafią doskonale współpracować. Stosunek do ludzi określają powiedzeniem- "Człowiek- zysk".
ORKOWIE
Opis- Barbarzyńska rasa. Nie znają magii i nie potrafią zbytni współżyć ze sobą. Orkowie często walczą między sobą. Ludziom udało się zniewolić orków, ale wciąż boją się oni ich niesamowitej siły. Zawsze z orkami wiążą swoje wizje końca świata. Orkowie słuchają swoich szamanów. To najinteligentniejsi z orków. Niektórzy, choć rzadko się to zdarza, opanowali nawet kilka zaklęć.
ARCHONICI
Opis- Rzadko spotykani mistrzowie energii magicznej. Nie przepadają za innymi rasami. Znają się dobrze na magii, ale nie tej, jaką znają ludzie. Wymyślili własne arkana wiedzy tajemnej. Rzadko kiedy spotyka się dwóch archonitów razem. Zazwyczaj się unikają. Wielu magów zazdrości archonitą mocy, więc często urządza się polowania na nich. Archonici nie żyją w zgodzie z naturą. Ich badanie często niszczą wiele zwierząt.
MUDOKONI
Opis- Wesoła ras. Żyją oni w wielkiej zgodzie z naturą. Wiele zwierząt uważają za święte. Niektórzy, ale bardzo, bardzo niektórzy mudokoni opanowali trudną sztukę energii psychokinetycznej. Potrafią oni zawładnąć umysłem słabszej istoty. Mudokon to dobry przyjaciel, ale bardzo słaby wojownik. Wszystkiego oni się boją.
ŁUSKONOWIE
Opis- W epoce dinozaurów łuskonowie byli rasą dominującą. Niestety po katastroficznej koniunkcji magicznej zostali osłabieni i w dużej mierze zniszczeni. Ci łuskonowie którzy przetrwali zawdzięczają to eliksirowi znanemu jako kamień filozoficzny. Nie trudno się domyślić, że łuskonowie są wirtuozami alchemii. Na wielu alchemicznych zjazdach można ich spotkać. Wierzą, że alchemia jest królową nauk.
Offline
Idealne! Na coś takiego czekałem. Chciałem nawet sam to zrobić.
Offline
Jaki Żal To można mieć np.Elfa lub Krasnoluda ??
Najpierw było że tylko Człowiek
Offline
Mozna grać tylko człowiekiem. Inne rasy są rzadko spotykane. Guber ja przemyślałem wszytko dwa razy.
Offline
AhA To ty jednak Myślisz a ja myślałem że ty to komputer
Offline
Widzę, że jednak malwin zdecydował sie dodać mudokonów. Spoko.
Offline
Ralf W 7 Niebie
heh
żal.pl
Offline
Teraz do mnie znowu pijesz? Czy mi sie wydaje?
A co do ras. To pytanie do Malwina:
Czy powiedzenie Glukkonów: 'Człowiek-zysk" oznacza, że ludzi też przerabiają na żarcie?
Offline
Odpowiadam na twoje pytanie:
-NIE
To powiedzenie oznacza, że to głównie ludziom sprzedają swoje towary.
Offline